House alá Fanny

Om ni inte fattade så är jag hos Fanny. xD
Ringde henne & så sa hon att hon hade lust att spela Sims men inte ensam ( wierd ) & då föreslog hon att jag skulle sova över här, så jag cyklade hem till henne i REGNET ! & det regnade inte lite.. Eller regnar.
Imorron ska Fanny & Jossan dansa på någon Justin Bieber flash-mob, vilket jag inte ska med på. Men Jossan kommer antagligen skriva om det på bloggen sen. :)
Jag & Fanny kommer ta bilder ikväll för att jag tog med min kamera, jag tog oxå med min USB så att dom kommer upp här. ;)

HAHAHAHA! Tycker att ni behöver ett gott skratt en sån här tråkig dag, Låt mig presentera: Fanny the evil ekorre !


/ taika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0